השר אקוניס מאשים: "התקשורת איבדה את היושרה"

    אבי יעקב No Comments on השר אקוניס מאשים: "התקשורת איבדה את היושרה"

    השר אקוניס ב'מהדורה המרכזית. על נאום הרצוג: "זה היה נאום חזק וציוני". על מחאות השמאל: "הקריאות לסרבנות ולהפרת חוק הן אסון". ולגבי היועמ"שית: "אני מצפה שכבר תתחיל למלא את תפקידה"

    אופיר אקוניס צילום: פלאש 90
    9:30
    01.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on בלינקן להרצוג: "הסיבה היחידה שאין עסקה היא בגלל חמאס"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השר אופיר אקוניס התראיין ל'מהדורה המרכזית' עם אבי מימרן והתייחס לנאומו של הנשיא הרצוג בארה"ב: "הנשיא הרצוג ייצג את ישראל בשיא המכובדות. זה היה נאום חזק וציוני. הוא סיפר את הסיפור הישראלי המדויק. המלחמה בטרור, המאבק מול איראן, וגם את המצב הפנימי בישראל. שהכנסת מייצגת נאמנה את העם."

    "הדמוקרטיה מאפשרת התנגדות לממשלה, מחאה היא אפילו רצויה, אבל רק בגבולות החוק. לשדל לסרבנות, לסרב לשירות מילואים, לחסום כבישים, להבעיר צמיגים בהפגנות, אלו דברים המנוגדים לחוק. את השאלות על אכיפתה יש להעביר לגורמי האכיפה, הייעוץ המשפטי, הפרקליטות, ומשטרת ישראל. הקריאות להפרת חוק הן אסון. אני שואל שוב ושוב, במה הרפורמה תהפוך את ישראל לדיקטטורה? אהרן ברק פתר את עצמו במעורפל בכך ש'טעינו פה ושם', אבל למעשה הוא ניפח את עילת הסבירות למימדים מפלצתיים, העיתונות הישראלית איבדה מזמן את האובייקטיביות"

    על היועמ"שית בהרב מיארה אמר אקוניס: "אני מצפה מהיועמ"שית לעשות את תפקידה. לא רק כמבקרת את כל פעילות הממשלה, אלא כעומדת בראש מערכת האכיפה של מדינת ישראל, כאחראית על הגשת כתבי אישום למפגינים פורעי החוק. חסימת איילון היא המבחן גם לממ"ז החדש".

    השר אקוניס התייחס גם להישגי משרדו: "היום בוועדת הכספים סיימנו את אישור החוק להשקעות בתחומי הטכנולוגיה, ואני קורא לכולם להשקיע במפעלי הטכנולוגיה והחדשנות. אני מחזק את הקשרים הבינלאומיים עם כל המדינות במתפתחות. ההיטק הישראלי לא קרס. השקל לא קרס. העברנו תקציב והכול יציב".

    האזינו:



    0 תגובות